Monday 16 November 2015

Entri #35 Jana Pendapatan Tanpa Modal dengan Qaseh Gold

Teks : Nur Hasliza Hamar
Foto : Nur Hasliza Hamar

                           

Ramai yang mengeluh akan kegawatan ekonomi hari ini dan percaya atau tidak, kesannya telah mengubah cara kehidupan kita pada hari ini. Cuba anda kaji dalam kehidupan seharian. Apa yang telah berubah sejak kegawatan ekonomi. Dengan harga barang keperluan yang tinggi, kos perjalanan ke tempat kerja, tol, bil dan sebagainya.

Sudah tentu mereka yang mempunyai kadar gaji yang cukup-cukup makan akan duduk melihat apa yang sepatutnya dilakukan pada tempoh kegawatan. Ada yang mencari jalan penjimatan dalam keperluan seharian. Ada yang naik moto ke tempat kerja seperti suami saya. Kereta yang digunakan jika kami sekeluarga keluar membeli barang dapur. Jika ada yang sering membeli lauk pauk di kedai sekarang dah mula tangkas di dapur. Bila bunga kantan sekuntum mencecah RM3. Ramai yang mula memikirkan untuk bercucuk tanam.

Saat dan ketika ini ruang dan peluang harus di cari untuk menjana pendapatan. Bagaimana untuk anda jana pendapatan. Lihat di sekeliling anda, apakah yang boleh menjadikan punca untuk jana pendapatan. Bagaimana? Bisnes sekarang bermacam-macam. Menggunakan modal dan tidak menggunakan modal seperti agen dropship / dropshipper.

Untuk mengeluarkan modal mungkin sukar. Wang mahu digunakan. Mengapa tidak anda memilih pilihan untuk jana pendapatan tanpa modal tersebut. Majoriti hari ini, ramai yang menggunakan smartfon dan menggunakan media whatsapp, facebook untuk bersosial. Mengapa tidak sahabat semua tukarkan hobi tersebut sebagai punca pendapatan dengan menjadi agen dropship. 
  • Tidak perlu simpan stok
  • Cari pelanggan
  • Aturkan jual beli
Bayaran? Biasanya pembekal akan memberikan komisen kepada dropshipper. Jika banyak jualan maka banyaklah komisen. Modal hanya tulisan di facebook, whatsapp, instagram, gambar, testimoni. Dropshipper Qaseh Gold di bawah saya akan dibimbing untuk buat jualan. 

Nah! anda jana pendapatan sendiri dengan menjadi dropshipper. Ramai agen-agen dropshipper di luar sana telah pun berjaya mempunyai perniagaan sendiri. Dropship adalah langkah yang baik untuk sahabat semua belajar bagaimana untuk berniaga. Fikirkan kehidupan kita untuk menjadi lebih baik.

Untuk memahami konsep dropshipper. Boleh gambar di bawah.


Untuk menjadi dropshipper Qaseh Gold boleh whatsapp kepada saya ditalian 016-412 6479

Semoga hari ini lebih baik dari semalam ;)



No comments:

Post a Comment