Friday 6 November 2015

Entri #27 Shopping Bunga

Teks : Nur Hasliza Hamar
Foto : Nur Hasliza Hamar

Assalamualaikum,

Jika sebut shopping mungkin pembaca semua ingat saya kaki shopping baju di pusat membeli belah. Sebenarnya sejak 3 bulan kebelakangan ini saya amat teruja untuk menghiasi laman saya. Jadi, tempat shopping saya saya maksudkan adalah di nursery hehe. Walau tangan saya sebenarnya agak panas tetapi sejak akhir-akhir ini nampaknya macam sejuk pulak.

Oleh kerana saya baharu lagi dalam bidang bunga-bungaan tetapi rasa hati teringin. Jadi saya memilih bunga yang tidak cerewet penjagaannya. Di bawah adalah hasil bunga-bungaan tangkapan semalam. Jauh saya shopping kerana sekarang berada di kampung dan harganya amat murah. Esok nak bawak balik ke Bangi.

 Vinca yang ada macam-macam warna

 Bunga Ros Siam - Boleh 'direct sun'


Daisy - Ini bukan Daisy Cameron

 Bunga 3 bulan

 Ini juga ros siam yang boleh direct sun


Seronok hati tengok warna-warni bunga. Semoga kekal segar. 
Ada yang mempunyai minat yang sama dengan saya?
Boleh berkongsi pendapat. 


====================================================================


Ready stok Qaseh Premier untuk kesihatan optimum pada usia 40 tahun ke atas. Hadiahkan kepada ibu bapa, nenek atuk tersayang. In shaa Allah dapat melegakan sengal-sengal badan, sakit lutut, menguatkan tulang.

Membantu mereka yang mempunyai darah tinggi dan kencing manis,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pencarian pengedar masih lagi dibuka:
Untuk membuat pesanan klik link di bawah

SMS/ Whatsapp/ Telegram (016-412 6479)


No comments:

Post a Comment