Monday 7 December 2015

Entri #42 Cantik dengan Gojes By Qaseh Gold

Teks : Nur Hasliza Hamar
Foto : Ana Edar Sdn. Bhd & Nur Hasliza Hamar

Assalamualaikum w.b.t

Lama tidak bersiaran.Penat menyiapkan persiapan untuk buka booth esok. Mungkin sebab kali pertama jadi persiapan banyak untuk prop. Tapi untuk next booth tidaklah beria sangat persiapannya recycle sajalah kan.

Hari ini saya nak bercerita tentang penjagaan muka dan kulit. Sejujurnya saya tidak suka berhias berlebih-lebihan. Cukup hanya sederhana. Saya juga tidak menggunakan produk sebarangan untuk kulit muka. Oleh kerana kulit saya jenis sedikit berminyak jadi saya perlu berhati-hati menggunakan produk agar muka tidak nampak berlemuih kata orang utara.

Namun apabila Gojes by Qaseh Gold dikeluarkan oleh Ana Edar dan setelah mencubanya. Saya amat berpuas hati. Kandungan kurma, delima sebagai kandungan wajib buat Gojes untuk memantapkan Ana Edar sebagai peneraju formulasi makanan sunnah. Bukan sahaja ditambah dengan berbagai kandungan lain seperti kolagen marin, bunga teratai, ceri, argan, bunga sakura dan astaxanthin menawarkan pilihan terbaik masakini.

Kenapa ada Kolagen? Ramai yang tahu kolagen berfungsi untuk menegangkan dan menganjalkan kulit. Sebenarnya apabila menginjak 25 tahun. 1.5% kolagen dalam badan kita akan mua berkurangan
setiap hari. Apabila umur menjangkau 40-50 tahun, kita mula merasakan separuh dari kolagen badan kita akan berkurangan. Untuk itu minuman botanik Gojes by Qaseh Gold dirumus untuk mengekalkan dan menggantikan kolagen dari badan kita akan berkurangan.


Perubahan dia I cakap dengan U, memang tak terasa. Tiada proses pengelupasan. Dalam 1 kotak ada 20 sachet. Koyakkan sachet dan minum sahaja. Alhamdulillah, kulit muka saya dah sekata, cela dan noda pun hilang. Jika ada jerawat dan jeragat in shaa Allah ianya akan pudar dan hilang.

Apabila dikatakan kolagen dalam badan kita berkurangan setiap hari, maka janganlah fikir minum sekotak boleh kekal anjal selama-lamanya dan abadi ye. Untuk kecantikan terus-menerus kenalah amalkan selalu. Buat macam saya makan sehari sekali di sebelah malam. 

Kesan yang optimum boleh dirasai apabila menggunakan Serum Gojes by Qaseh Gold. Serum yang berfungsi sebagai penyegar wajah, merawat dan melembapkan kulit. Mengandungi Canadian Willow, Herba, Sym Calmin, Sym Relief dan Allantoin.



Sebelah tu testimoni diri sendiri ahak..



















Siapa mahu cantik, saya ada sediakan Set Trial Gojes By Qaseh Gold. Mana tahu nak cuba dulukan. 

boleh terus whatsapp / sms 016-412 6479

Yang di Bangi & Kajang boleh COD ;). 

Pssst..
*Minta maaf banyak-banyak. Ibu mengandung tidak disyorkan untuk mengambil Gojes By Qaseh Gold. Saya suggest untuk makan Qaseh Adinda dan Qaseh Sole untuk tenaga dan perkembangan bayi di dalam kandungan. 


No comments:

Post a Comment