Sunday 21 August 2016

DIGITAL MARKETING TRAINING

Assalamualaikum

Alhamdulillah, baru-baru ini saya dapat hadir ke kelas digital marketing pada 7 hb Ogos 2016 yang dianjurkan oleh MDEC (EUsahawan).

Banyak ilmu baru yang saya belajar. Siapa yang berniaga online. Saya syorkan kalau anda tidak tahu detail bagaimana untuk buat fb ads janganlah buat. Benda teknikal memang kena belajar berhadapan bak kata kawan saya lutut ke lutut dengan guru. Jika tidak duit akan lebur begitu sahaja.

Oleh kerana line tenet macam siput masa itu makanya agak ketinggalan sedikit semasa mengikuti program tersebut. Trainer adalah Puan Shahrina Shaharin dan Puan Suraya (Founder of Lunatots). Lunatots kedai baby tu..beliau lah yang punya.

Banyak ilmu yang dicurahkan. Peserta yang hadir pun adalah usahawan dari pelbagai bidang. Kursus ini free tau. Mana yang tahu dari mana nak mula berniaga online boleh buka laman web http://youcanduit.mdec.my/ dan lihat peluang yang boleh join dan gather ilmu.  Salam hormat. Jumpa lagi






Puan Azihan tudung biru berniaga penapis air Cuckoo
Puan Haizan bertudung grey tauke solehahgalleries & gaharu
Tudung pink manis menawan adalah rakan niaga Qaseh Gold


cikgu tengah ngajo kita berselfie pulak kan..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Minum minuman coklat Qoqo Stevia yang lazat. Buat Qoqo Stevia tabur memang best. In shaa Allah memberikan tenaga dan kecergasan kepada anak-anak. Ibu mengandung juga amat sesuai untuk minum minuman malt Qoqo Stevia.



RM27

ORDER 016 4126479
ORDER 016 4126479
ORDER 016 4126479


No comments:

Post a Comment